03 april 2007

een vliegende kraai vindt altijd wat...


...zegt mijn vader altijd. En zo is het. Gisteren was ik nog geen minuut op het complex of Chris (van de tuincommissie) komt naar me toe: "wil jij een huisje? voor noppes? Degene waarvan het nu is wil iets groters en mooiers. Anders gaat het naar de Belder". De Belder is de vuilstort hier. Tja, eigenlijk had ik besloten om dat niet te doen: ik weet niet of ik het na een jaar nog leuk vind, en een beetje huisje kost al gauw meer dan 200 Euro. Bovendien dan krijg ik natuurlijk ook dat ik allerlei gereedschap dubbel moet aanschaffen. Maar goed als het voor noppes is, en bovendien goed voor het milieu, want het wordt niet weggegooid.... Manlief vind het ook een goed idee: 'je hebt al een hoop dubbel gereedschap, en als je het niet leuk vindt, neemt de volgende huurder het waarschijnlijk graag van je over, zeker als het voor niks is." Weinig tegenin te brengen natuurlijk. En dan kan ik ook vaker op de fiets, wat ook fijner is, zeker als het in de zomer warm is. Ik had mijn fototoestel bij, dus gelijk een foto genomen van mijn toekomstige huisje:


Vandaag nog geen tijd gehad, maar morgen ga ik snel even laten weten dat het huisje mag komen. En het is ook weer een prima aanleiding om de gulle gever te belonen met een taart. Psst, nog niks zeggen, hoor! 't is nog een verrassing :)

1 opmerking:

Ashleigh zei

Mooi huisje! You've given me an idea! I'm going to go and look at the kringloopwinkel and see if maybe they have something. I'm after a 'koude bak' now, but for that I think I need to be nicer to the old men at the tuinvereniging ;)

Your blog is great!

Blogarchief